Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2009 12:20 - ayuno consciente
Автор: miscellaneous Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1312 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 21.12.2009 12:20


Сега съм отпуснат и слушам музика. Отпуснат, но малко напрегнат, защото не мога да освободя мислите си. Не мога да освободя съзнанието си от всичко, което ми се случва и вълнува. Музиката ми помага в момента. Интересното е, че я чувам. Има моменти, в които просто не я чувам. От това съм щастлив и като чели малко ме успокоява. Може би имам малко напрежение и от кафето. Надявах се, че ще ми помогне да се концентрирам, защото се чувствах малко сънен. Е, не се получи. Но нищо; мисля да не опитвам да превъзмогна небрежната си липса на концетрация. Няма нищо спешно на хоризонта за работене. За това и реших да попиша, може пък да ми помогне и да се разсея малко от многобройните мисли прехвърчащи като луди в главата ми. Побъркват ме понякога. Стават все повече и повече и усещам, че не мога да ги контролирам. Ето сега, например, ми дойде идея да публикувам това в блога си. И веднага ми се промени нагласата към това, което пиша...
Винаги подхождам с някаква нагласа към нещата. Не зная как е при другите хора, защото вярвам, че всеки си има уникален начин за приспособяване. При мен е въпрос на нагласа. Мисля, че имам проблем с това. Не съм достатъчно гъвкав да се променям според средата. По-скоро се опитвам да променя средата, което според нещата, които съм чел и чувал е крайно грешно. Дрън-дрън... Искам да забравя малко за тия неща и да започна да чувствам и мисля истински... Имам предвид истински за себе си, така както го правех преди; не чак толкова отдавна... По дяволите, защо на моменти ми идват английски изрази!?
Но музиката определено е приятна. Винаги съм харесвал да слушам музика, защото има някакво особено и благотворно влияние върху мозъка ми. Даже ме е яд, че не се занимавам с музика, както и  много други неща, но май за музиката ме яд най-много. Дали това не ми е проблемът....
Всъщност едва ли бих могъл да разбера докато си задавам този въпрос. Вероятно трябва първо да приема, че нямам проблем и да се слея с.... с въздуха например, да изляза от собствената си глава и да спра, оствайки се на безметежно реене в пространството на нищото. Трябва да спре да ми пука и го знам, а е толкова трудно....
Но ако имам проблем той е тук, в това истинското реално, каквото и да е то. Именно това реално, което ме прави толкова луд на моменти, а напоследък все по-често. Как ще го реша, ако не съм концентриран и "заземен"?! Идея нямам.... наистина.
Да, не съм спокоен. Говоря по принцип, като цяло. Никога не съм бил спокоен, в смисъла, че не съм ленив,  а съм жив и буден - хаха каквото и да значи това. Но сега своето неспокоиствие определям като напрежение. Мислейки си в тази посока разбирам, че нямам никаква идея защо се получава така. Все пак този процес, не е безполезно "хабене". Една хипотеза изплува в съзнанието ми. Според нея аз нямам адекватна себепредстава. За подобен извод много ми помага и книгата, която чета в момента. Тя е много особена, не е нравствена или съзидателна, а обяснителна на едно повърхностно ниво, от което надолу или нагоре можеш да се гмуркаш или да летиш спрямо своето собствено желание и мироглед. Както и да е...
Моята себепредства е дефектна. Ммм не е точно казано. Дефектен означава, да не е според определена спецификация или стандарт. За тези работи няма стандарти и спецификации. Това прави крайно неточно определянето на собствената ми себепредстава като дефектна. Със сигурност имам проблем с нея...
Обаче съм толкова гладен, че просто не е истина.... отивам да ям, защото се докарах до състояние, че нищо друго не мога да правя... освен да мисля за храна...
Може би ще пиша след като се наям...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Продължавай да пишеш :) ай лайк ит ...
21.12.2009 12:44
Продължавай да пишеш :) ай лайк ит вери вери мъч ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miscellaneous
Категория: Лични дневници
Прочетен: 31675
Постинги: 4
Коментари: 7
Гласове: 199
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930